PROJEKT UE „Wdrożenie strategii wzorniczej drogą optymalnego rozwoju firmy PREDOM – KLIMATECH”
CELE PROJEKTU:
Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy Beata Durał Predom – Klimatech poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w jej działalności.
BENEFICJENT:
BEATA DURAŁ PREDOM – KLIMATECH, 38-400 Krosno, ul. Kazimierza Pużaka 61
PROJEKT NR:
POPW.01.04.00 – 18 – 0006 / 20
OKRES REALIZACJI:
01.10.2020 – 31.03.2022
ŹRÓDŁO FINANSOWANIA:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020, Oś priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję / Etap II.
PLANOWANE EFEKTY:
Podstawowym rezultatem projektu jest zwiększenie konkurencyjności firmy Klimatech w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem w firmie oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności przedsiębiorstwa co przełoży się na wdrożenie nowego produktu na rynek, a także:
- Wypełnienie rekomendacji wzorniczych zawartych w strategii
- Zwiększenie potencjału wzorniczego firmy
- Dostosowanie się do trendów wzorniczych
- Podniesienie jakości wzorniczych walorów użytkowych produktów
- Rozwój oferty produktowej
- Poprawę wizerunku firmy poprzez profesjonalne podejście do przekazywania informacji klientom
- Zwiększenie przychodów wnioskodawcy
EFEKTY RZECZOWE:
- Realizacja procesu projektowego nowych usług i nowych produktów
- Zaprojektowanie tożsamości marki i jej architektury
- Inwestycje w technologie i urządzenia
- Inwestycje w oprogramowanie